Va invit in galeria mea!

Va invit sa le vedeti pe toate in galeria mea:
www.picasaweb.google.com/cerceidinpietre (CLICK PE LINK PENTRU A VEDEA TOATE ALBUMELE)

Pietrele semipretioase si pietrele pretioase pot fi ajutoare ale omului in drumul sau pe pamant. Ele se pot aseza in incaperi sub forma de pietre singulare, energizand si armonizand incaperile in care sunt asezate, sau pot fi purtate sub forma de bijuterii, care va vor incarca de energie pozitiva si va vor ocroti mereu ca un scut personal.

Din ce a creat natura,am creat eu...o lume plina de culoare si fantezie.Poftiti de ma vizitati. De cumparati,de nu cumparati,sper doar ca v-am delectat si v-am facut ziua frumoasa.

Si daca va razganditi,ma gasiti pe adresa cerceidinpietre@yahoo.com pentru orice detaliu.

Multumesc pentru vizita.



marți, 1 mai 2012

Taranca din Muscel...

Sa ne amintim de N. Grigorescu...
Este un set cu iz rustic,sugerat de "taranca din Muscel" a lui Grigorescu...
Pandanul este realizat din lut, decorat cu hartie de decupaj, fixat pe o baza argintie.
Pentru a intregi atmosfera de rustic, am agatat pe lantisor doua ulcici din lut pictat, cerceii sunt din pasta polimerica, in aceleasi nuante de pamant.
Pret set - 45 RON


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu