Va invit in galeria mea!

Va invit sa le vedeti pe toate in galeria mea:
www.picasaweb.google.com/cerceidinpietre (CLICK PE LINK PENTRU A VEDEA TOATE ALBUMELE)

Pietrele semipretioase si pietrele pretioase pot fi ajutoare ale omului in drumul sau pe pamant. Ele se pot aseza in incaperi sub forma de pietre singulare, energizand si armonizand incaperile in care sunt asezate, sau pot fi purtate sub forma de bijuterii, care va vor incarca de energie pozitiva si va vor ocroti mereu ca un scut personal.

Din ce a creat natura,am creat eu...o lume plina de culoare si fantezie.Poftiti de ma vizitati. De cumparati,de nu cumparati,sper doar ca v-am delectat si v-am facut ziua frumoasa.

Si daca va razganditi,ma gasiti pe adresa cerceidinpietre@yahoo.com pentru orice detaliu.

Multumesc pentru vizita.



duminică, 11 martie 2012

Bratari la comanda...

Am primit intr-o zi , pe facebook, o intrebare , din partea cuiva, daca pot sa fac o bratara asemanatoare cu una  vazuta intr-un catalog al unui brand renumit.Culoarea sa fie rosie. Dar daca pot sa mai fac si alte culori....
Ca model, este un model foarte simplu, dar care pe mine nu ma pasioneaza, sa insir margele pur si simplu.
Dar ,zic, sa ma pun pe treaba, pentru ca persoana isi dorea foarte mult acel tip de bratara (si stiu si eu cum e sa iti doresti ceva foarte mult, desi nu imi place sa lucrez comenzi, ma pun intotdeauna in locul celor care imi solicita ajutorul :) )
Asa ca am inceput sa caut prin casa toate margelele, sa fac combinatii de culori si am inceput treaba.
N-am putut sa cred ca ma va pasiona asa tare, insiram, insiram, asteptam sfarsitul, sa vad cum ies combinatiile in final.
Dar  am terminat guta elastica, si elanul meu creator a luat sfarsit. Mai aveam multe de spus :D
Iata ce-a iesit (culorile sunt mai puternice in realitate, atat am reusit sa fac d.p.d.v. fotografic ):












Un comentariu: