Va invit in galeria mea!

Va invit sa le vedeti pe toate in galeria mea:
www.picasaweb.google.com/cerceidinpietre (CLICK PE LINK PENTRU A VEDEA TOATE ALBUMELE)

Pietrele semipretioase si pietrele pretioase pot fi ajutoare ale omului in drumul sau pe pamant. Ele se pot aseza in incaperi sub forma de pietre singulare, energizand si armonizand incaperile in care sunt asezate, sau pot fi purtate sub forma de bijuterii, care va vor incarca de energie pozitiva si va vor ocroti mereu ca un scut personal.

Din ce a creat natura,am creat eu...o lume plina de culoare si fantezie.Poftiti de ma vizitati. De cumparati,de nu cumparati,sper doar ca v-am delectat si v-am facut ziua frumoasa.

Si daca va razganditi,ma gasiti pe adresa cerceidinpietre@yahoo.com pentru orice detaliu.

Multumesc pentru vizita.



joi, 2 iunie 2011

CE MAI E PE STOC

Aici veti gasi intotdeauna ceea ce este disponibil:
(click pe fiecare link pentru a deschide albumele)
bijuterii din lut sau lemn realizate cu tehnica servetelului 

cutii de bijuterii realizate cu tehnica servetelului


brose sau agrafe 

BijuteriiCrosetateCuSarma

 
cercei (din pietre semipretioase sau sticla)





bijuterii realizate prin tehnica SOSPESO TRASPARENTE - tehnica de tridimensionare a servetelului sau hartiei de decupaj







Pe aceste albume,ajungeti in Picassa (aici veti gasi preturile), si acolo mai puteti vedea multe alte abume, cu felul in care am lucrat, sau cu ceea ce am lucrat si nu mai este pe stoc(in albumele care au in fata "VANDUT" ).  
Daca ati aruncat o privire asupra muncii mele,va multumesc si sper ca v-ati delectat putin, si, de ce nu, poate va imbie sa cumparati si sa purtati ceva lucrat de mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu