Va invit in galeria mea!

Va invit sa le vedeti pe toate in galeria mea:
www.picasaweb.google.com/cerceidinpietre (CLICK PE LINK PENTRU A VEDEA TOATE ALBUMELE)

Pietrele semipretioase si pietrele pretioase pot fi ajutoare ale omului in drumul sau pe pamant. Ele se pot aseza in incaperi sub forma de pietre singulare, energizand si armonizand incaperile in care sunt asezate, sau pot fi purtate sub forma de bijuterii, care va vor incarca de energie pozitiva si va vor ocroti mereu ca un scut personal.

Din ce a creat natura,am creat eu...o lume plina de culoare si fantezie.Poftiti de ma vizitati. De cumparati,de nu cumparati,sper doar ca v-am delectat si v-am facut ziua frumoasa.

Si daca va razganditi,ma gasiti pe adresa cerceidinpietre@yahoo.com pentru orice detaliu.

Multumesc pentru vizita.



duminică, 22 mai 2011

Dezamagire la ILoveHandmade...

Nuuuu,nu va ganditi ca a fost ceva cu organizarea. Asta e intotdeauna foarte tare!
De altceva e vorba.
Am spus intotdeauna si oricui ca la targul ILoveHandmade, lumea stie la ce vine,stie ce inseamna asta.
Ei,de data asta,mie, personal, mi s-a parut ca au fost alt fel de vizitatori. Intrau timid, se uitau mirati, unii dintre ei pareau a fi in plimbare,pentru ca nu aveau unde sa-si piarda timpul in alta parte. Si nu vorbesc din punctul de vedere al vanzarilor,care pentru mine au fost aproape ca si data trecuta (aproximativ multumitor,desi se putea si mai bine :D). Si a propos de vanzari, multi se asteapta ca obiectele sa fie aproape gratis, nestiind cata munca se depune. Nimeni nu isi inchipuie ca la o pereche de cercei cu multe pietre poti face bataturi in palma si la degete, de la taiatul si indoitul tijelor. Sau la o floare textila, poti avea arsuri de la modelatul petalelor, sau intepaturi si rani la degete de la cusutul margelutelor. Nu. Doar ii auzi: aaa,de-asta poti sa faci si tu,iei niste resturi,le cosi ceva pe ele...etc. Oameni buni,nu sunt resturi. Sunt materiale,cumparate special pentru asa ceva!!!
Partea buna este ca te revezi cu oameni dragi, iar Andra si Razvan, ca de obicei,la inaltime si alaturi de noi , cu vorbe bune si surprize. De data aceasta ne-au facut fiecaruia cadou cate o fotografie la stand. Desi nu imi place sa ma pozez, de data asta am lasat-o pe Andra sa-mi faca poza, si surpriza a fost cand mi-a dat fotografia la sfarsitul zilei. Cate ceva din ce a fost la targ,vedeti aici, si standul meu:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu